مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 08:252023-07-09بين الملل

اظهارات ضدونقیض کاخ سفید درباره کشف مواد مخدر در محل اقامت بایدن


شواهد رسانه ای حاکی از آن است که سخنگوی کاخ سفید درباره ارتباط خانواده رییس جمهور آمریکا با کشف بسته کوکایین در کاخ سفید دروغ گفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی کاخ سفید اطلاعات نادرستی درباره حضور خانواده رییس جمهور آمریکا در زمان کشف بسته کوکایین در کاخ سفید اعلام کرده است.

بنا به نوشته اسپوتنیک، کارن ژان پیر سخنگوی کاخ سفید در یک نشست خبری به دروغ گفته است که هیچیک از اعضای خانواده بایدن در روزهای قبل از کشف بسته کوکایین در بال غربی در کاخ سفید، در آنجا حضور نداشتند.

این در حالی است که روز جمعه، 30 ژوئن، پایگاه خبری فاکس نیوز گزارش داد که رییس جمهور آمریکا در طول بعد از ظهر در اتاق روزولت سخنرانی کرده است.

او ساعت 6:34 بعد از ظهر کاخ سفید را به مقصد کمپ دیوید ترک کرد و بانوی اول، هانتر بایدن و پسر هانتر، بایدن را همراهی کردند.

سخنگوی کاخ سفید در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازفاکس نیوز روز جمعه اعلام کرد که کوکایین متعلق به هیچیک از اعضای خانواده بایدن نبوده و آنها در آن روز در کاخ سفید حضور نداشته اند.

یک سخنگوی سرویس مخفی در جمع خبرنگاران اعلام کرد که پس از اینکه افسران سرویس مخفی اقلام ناشناخته ای را در کاخ سفید مشاهده کردند، محوطه برای احتیاط پاکسازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات ضدونقیض کاخ سفید درباره کشف مواد مخدر در محل اقامت بایدن

اظهارات ضدونقیض کاخ سفید درباره کشف مواد مخدر در محل اقامت بایدن