مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-09اقتصادي

رشد 50 درصدی پرونده های قاچاق در خراسان جنوبی


مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از رشد 50 درصدی پرونده های قاچاق ورودی به شعب تعزیرات حکومتی استان در سه ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

- علی محدثی نژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارکرد: با توجه به ماده 159 قانون مرجع اصلی رسیدگی به شکایات دادگستری و قوه قضاییه است.

وی تصریح کرد: اما با توجه به وجود مصالحی از جمله تنظیم بازار، نظارت بر قیمت ها و برخورد سریع و قاطع با تخلفات اقتصادی قسمتی از این وظایف به سازمان تعزیرات حکومتی محول گردیده است.

رسیدگی به تخلفات وظیفه اصلی تعزیرات حکومتی است مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی افزود: سازمان تعزیرات حکومتی یک نهاد دو وجهی بوده که شامل اداری و قضایی است.

محدثی نژاد با اشاره به اینکه سازمان تعزیرات حکومتی عهده دار وظایفی بوده که این وظایف خصایص قضایی دارد و شعب آن مانند شعب دادگستری رسیدگی به تخلفات متخلفان و همچنین محکوم کردن به مجازات را انجام می دهد، تصریح کرد: وظیفه اصلی تعزیرات بحث رسیدگی است.

وی با بیان اینکه همراهی با سازمان ها متولی امر در ایام خاص سال مانند نوروز، بازگشایی مدارس، ماه رمضان و غیره طرح های نظارتی با کشت های مشترک شعب سیار که رییس شعبه حضور دارد در سطح شهر انجام می شود، یادآور شد: رسیدگی به تخلفات و شکایاتی که مردم دارند و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 50 درصدی پرونده های قاچاق در خراسان جنوبی

رشد 50 درصدی پرونده های قاچاق در خراسان جنوبی