مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 15:052023-07-17سياسي

شیوه جدید نگهداری از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست تحول آفرین است


معاون وزیر دادگستری از شیوه جدید نگهداری کودکان با عنوان«مراقبت موقت خانواده محور کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست» خبر داد.

- معاون وزیر دادگستری از شیوه جدید نگهداری کودکان با عنوان مراقبت موقت خانواده محور کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بیست و هفتمین جلسه شورای هماهنگی اعضای مرجع ملی حقوق کودک دوشنبه 26 تیر 1402 و به میزبانی وزارت دادگستری برگزار شد.

سیدعلی کاظمی معاون وزیر دادگستری و دبیر مرجع ملی حقوق کودک در این نشست اظهار داشت: مراکز نگهداری از کودکان در بهترین شرایط نیز کارایی و اثرگذاری بی بدیل خانواده را ندارند و عدم نظارت، کمبود نیروی انسانی متخصص و کمبود اعتبارات نیز گاه موجب بروز آسیب و مشکلاتی برای کودکان در این مراکز می شود.

معاون وزیر دادگستری با اشاره به سیاست های تحولی دولت سیزدهم و اهتمام مدیریت جدید سازمان بهزیستی در خصوص واگذاری کودکان به خانواده های واجد شرایط گفت: با توجه به اصلاحات صورت گرفته در آیین نامه مربوطه، شیوه جدیدی از نگهداری کودکان در کنار شیوه های قیمومت، امین موقت، فرزندخواندگی و نگهداری در مؤسسات مجاز با عنوان مراقبت موقت خانواده محور کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست شکل گرفته که می تواند تحولی شگرف در شیوه پرورش و نگهداری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه جدید نگهداری از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست تحول آفرین است

شیوه جدید نگهداری از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست تحول آفرین است