مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 09:502023-06-27سياسي

نظارت 39 گروه دامپزشکی بر ذبح شرعی دام قربانی در هرمزگان


رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و موادغذایی اداره کل دامپزشکی هرمزگان گفت: در روز عید قربان 39 گروه دامپزشکی در هرمزگان، بر ذبح شرعی دام قربانی و بهداشت گوشت نظارت دارند.

- ایسنا/هرمزگان رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و موادغذایی اداره کل دامپزشکی هرمزگان گفت: در روز عید قربان 39 گروه دامپزشکی در هرمزگان، بر ذبح شرعی دام قربانی و بهداشت گوشت نظارت دارند.

سید امیر مختار بهاری صبح امروز (6 تیرماه) در تشریح این خبر، تصریح کرد: از این شمار 16 گروه ثابت و 23 گروه سیار دامپزشکی است که در روز عید قربان بر ذبح شرعی دام قربانی و بهداشت گوشت در استان نظارت می کنند.

وی افزود: 22 دامپزشک، 38 بازرس بهداشت گوشت و 17 ناظر ذبح شرعی نیز در روز دهم ذی الحجه در کشتارگاه ها، اداره های دامپزشکی و میدان عرضه دام مجاز در هرمزگان آماده ارائه خدمت به مردم هستند.

رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و موادغذایی اداره کل دامپزشکی هرمزگان با اشاره به اجرای همزمان طرح تشدید نظارت های بهداشتی و شرعی ویژه عید سعید قربان در سراسر کشور، خاطرنشان کرد: گروه های دامپزشکی هشتم تیرماه از ساعت چهار صبح تا 16 عصر فعالند.

وی از مردم خواست هنگام ذبح دام، توصیه های بهداشتی دامپزشکی را در نظر گرفته تا با حفظ سلامت خود و خانواده، در پیشگیری از ابتلا به بیماری های مشترک بین حی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت 39 گروه دامپزشکی بر ذبح شرعی دام قربانی در هرمزگان

نظارت 39 گروه دامپزشکی بر ذبح شرعی دام قربانی در هرمزگان