مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:152023-06-26بين الملل

کشاورزی سیستان در پی خشکسالی از بین رفت!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علیرضا ملاشاهی فرماندار ویژه زابل گفت: با توجه به شرایط خاصی که در پی خشکسالی و کمبود منابع آبی در منطقه سیستان واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان حاکم شده و بیکاری تعداد قابل توجهی از مردم منطقه که در گذشته در .

- فرماندار ویژه زابل گفت: در پی خشکسالی و عدم تحقق حق آبه سیستان امروز کشاورزی منطقه تقریباً از بین رفته و باید در راستای جلوگیری از مهاجرت مردم اقدامات فوری در حوزه اشتغال پایدار مردم صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علیرضا ملاشاهی فرماندار ویژه زابل گفت: با توجه به شرایط خاصی که در پی خشکسالی و کمبود منابع آبی در منطقه سیستان واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان حاکم شده و بیکاری تعداد قابل توجهی از مردم منطقه که در گذشته در زمینه دامداری و کشاورزی اشتغال داشته اند، قرارگاهی ویژه با تاکید وزیر کشور تحت عنوان قرارگاه غدیر در استان تشکیل شده که حل مشکلات سیستان به ویژه در حوزه ایجاد مشاغل را دنبال می کند.

فرماندار ویژه زابل افزود: در پی خشکسالی و عدم تحقق حق آبه سیستان امروز کشاورزی منطقه تقریباً از بین رفته و باید در راستای جلوگیری از مهاجرت مردم اقدامات فوری در حوزه اشتغال پایدار مردم صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی سیستان در پی خشکسالی از بین رفت!

کشاورزی سیستان در پی خشکسالی از بین رفت!