مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 10:352023-06-29سياسي

افزایش رویش های مردمی؛ ثمره پیروی مردم از امامین انقلاب


در طول تاریخ، هرجا که مردم از ولی خدا پیروی کردند، موفق بودند و نمونه بارز این پیروی در نظام جمهوری اسلامی است چراکه مردم عزیز ایران نیز از امامین انقلاب پیروی کردند و هر روز شاهد رویش های مردمی هستیم.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: در طول تاریخ، هرجا که مردم از ولی خدا پیروی کردند، موفق بودند و نمونه بارز این پیروی در نظام جمهوری اسلامی است چراکه مردم عزیز ایران نیز از امامین انقلاب پیروی کردند و هر روز شاهد رویش های مردمی هستیم.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نماز عید قربان در مصلی امام خمینی(ره) رشت، ضمن تبریک عید قربان به همه مسلمانان اظهار کرد: جریان حضرت ابراهیم(ع) و اسماعیل(ع) برای همه نسل ها در همه دوران ها چند درس دارد و درس نخست، بندگی خداست.

وی تسلیم بودن را فوق بندگی دانست و افزود: حضرت ابراهیم(ع) هیچ وقت درباره آنچه که در خواب دیده بود، به خدا اعتراض نکرد و خداوند نیز در قرآن کریم از آن حضرت به دلیل عبودیت و تسلیم بودن وی، با عظمت یاد کرده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه حضرت ابراهیم(ع) و اسماعیل(ع) هر دو تسلیم اوامر خداوند بودند تصریح کرد: حضرت اسماعیل(ع) هم تسلیم ولی خدا بود و به پدرش فرمود آنچه که ماموری، انجام بده و این نشان از ولایت پذیری حضرت اسماعیل(ع) دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش رویش های مردمی؛ ثمره پیروی مردم از امامین انقلاب

افزایش رویش های مردمی؛ ثمره پیروی مردم از امامین انقلاب