مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 08:252023-06-25پزشكي

115 هزار آزمایش در بیمارستان شهید گنجی برازجان انجام شد


رییس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان گفت: از ابتدای امسال تا پایان خرداد ماه، بالغ بر 115 هزار و 973 تست مختلف آزمایشگاهی در بیمارستان شهید گنجی برازجان انجام شد.

- دکتر امین آزاد فر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تعداد کل مراجعینی که خدمات تشخیصی آزمایشگاه را دریافت کرده اند، 19 هزار و 507 نفر بوده که از این تعداد 17 هزار و 295 نفر به صورت بیمار بستری و 2 هزار و 212 نفر بیمار سرپایی بوده اند.

وی ضمن معرفی بخش های مختلف آزمایشگاه بیمارستان شهید گنجی برازجان بیان کرد: بخش کلینیکال آزمایشگاه شامل بخش های بیوشیمی، هماتولوژی، ایمونولوژی، سرولوژی، میکروب شناسی، آنالیز ادرار و بانک خون است.

آزادفر تصریح داشت: در بخش بیوشیمی سه دستگاه اتوآنالایزر بیوشیمی و دو دستگاه اتوآنالایزر سدیم و پتاسیم مستقر است که تعداد تست های انجام شده در این بخش در سه ماهه اول سال جاری 60 هزار و 343 تست است.

رییس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان ضمن اشاره به مهم بودن خدمات تشخیصی آزمایشگاه در امر طبابت و تشخیص به موقع و دقیق پزشکان، اظهار داشت: در بخش هماتولوژی آزمایشگاه شهید گنجی دو دستگاه سل کانتر و 2 دستگاه سدیمان ریدر مستقر است که آمار تست های انجام شده در این بخش در این بازه زمانی 31 هزار و 416 تست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

115 هزار آزمایش در بیمارستان شهید گنجی برازجان انجام شد

115 هزار آزمایش در بیمارستان شهید گنجی برازجان انجام شد