مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:302023-07-22سياسي

سایت لوت شناسی شهداد افتتاح شد


سایت لوت شناسی به مناسبت هفتمین سالروز ثبت جهانی بیابان لوت با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی در بخش شهداد افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سایت لوت شناسی دکتر احمد مستوفی با حضور امام جمعه شهداد، مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان و جمعی از مسئولان و فعالان حوزه گردشگری افتتاح شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان با اشاره به اهمیت بیابان لوت و ظرفیت های گردشگری شهداد برای این استان گفت: شهداد یکی از مهم ترین دروازه های ورودی به بیابان لوت و مقصد گردشگران داخلی و خارجی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

فریدون فعالی با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش شهداد افزود: اعتبارات خوبی برای تکمیل زیرساخت های گردشگری شهداد و بیابان لوت در نظر گرفته شده که به زودی تأمین می شود.

وی با بیان اینکه در حوزه بازسازی آثار تاریخی بخش شهداد اقدامات خوبی انجام شده و پرونده چند بنای ارزشمند آن نیز برای ثبت ملی در حال تکمیل است بیان کرد: در حال حاضر گردشگران زیادی برای بازدید از جاذبه های شهداد وارد منطقه می شوند که خوشبختانه برای اقامت آنها با مشکلی مواجه نیستیم.

احمد مستوفی استاد جغرافیای دانشگاه تهران (1291 - 1372) بنیان گذار و نخستین استاد ژئومورفولوژی (علم شناسایی اشکال و ناهمواری های زمین) در ایران است و به تمام نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت لوت شناسی شهداد افتتاح شد

سایت لوت شناسی شهداد افتتاح شد