مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-07سياسي

عضویت در «پیمان شانگ های» نشانگر سیاست خارجی پویای ایران است


عضویت در پیمان شانگ های نشانگر سیاست خارجی پویا، چندوجهی و متوازن کشورمان در نظام بین الملل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام کاظم سلامت نژاد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران ماهشهر با تبریک عید غدیر اظهار کرد: از افرادی که در محفل عید ولایت تحت عنوان ستاد غدیر و یا عناوین دیگر کمک هایی انجام دادند، تقدیر می کنم.

وی در ادامه اقدام ضد بشری قرآن سوزی در کشور سوئد را محکوم کرد و افزود: این اقدام شنیع، ضد اندیشه، ضداخلاق و ضد بشری در کشور مدعیان دروغین آزادی بیان اتفاق افتاده که یک جنایت فرهنگی است و با این اقدام، به مقدسات یک دین و 2 میلیارد آدم توهین شد.

امام جمعه ماهشهر تصریح کرد: اما نباید فراموش کرد که اهانت به قرآن و هتک فضیلت، اقدام کنشی نیست بلکه واکنشی نسبت حرکت و بروز شیعه در عالم و واکنش دفاعی سخیفانه، جاهلانه و کودک مابانه ای بود که موج خیزش اسلام گرایی مستضعفان جهان در برابر نظام سلطه را به همراه داشت.

وی تاکید کرد: ضمن محکوم کردن اقدام موهن اهانت به قرآن کریم، خواستار پیگیری های حقوقی و قضایی این حادثه تلخ در عرصه بین الملل هستیم.

حجت الاسلام سلامت نژاد به اعتراضات بی سابقه مردم فرانسه واکنش نشان داد و گفت: این اعتراضات که پس از کشته شدن یک نوجوان الجزایری اصل در حومه یکی از شهرها در غرب پاریس آغاز شد، در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت در «پیمان شانگ های» نشانگر سیاست خارجی پویای ایران است

عضویت در «پیمان شانگ های» نشانگر سیاست خارجی پویای ایران است