مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-22اقتصادي

برقی شدن امور شهری راه برون رفت از چالش های شهرنشینی


رییس سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (137پلاس) با اشاره به حضور خود کنفراس بین المللی برق 2023 در کشور چین، گفت: برای برون رفت از چالش های شهرنشینی باید به سمت برقی شدن امور شهری پیش برویم.

- رییس سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (137پلاس) با اشاره به حضور خود کنفراس بین المللی برق 2023 در کشور چین، گفت: برای برون رفت از چالش های شهرنشینی باید به سمت برقی شدن امور شهری پیش برویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا ناصری سرای با اشاره به حضور خود در کنفرانس بین المللی برق 2023 در چین و بیان اینکه یکی از چالش های مطرح در دنیا افزایش شدید دمای کره زمین به دلیل استفاده بیش از حد از سوخت های فسیلی و انتشار گازهای گلخانه ای است، گفت: کشورها و ملت ها برای برون رفت از این چالش باید به سمت برقی سازی امور پیش بروند تا مخاطرات زیست محیطی کاهش یابد.

وی افزود: بر همین اساس کنفرانس بین المللی مهندسی برق هر ساله با حضور نخبگان و شرکت های مختلف حوزه برقی سازی از سراسر دنیا، در یکی از کشورهای هنگ کنگ، کره جنوبی و ژاپن برگزار می شود.

ناصری سرای با بیان اینکه کنفرانس بین المللی مهندسی برق در محورهای ده گانه همچون فناوری های نوظهور انتقال انرژی، حمل و نقل الکترونیکی، تکنولوژی های برقی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقی شدن امور شهری راه برون رفت از چالش های شهرنشینی

برقی شدن امور شهری راه برون رفت از چالش های شهرنشینی