مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 21:252023-07-09اقتصادي

ریزش 100 میلیاردی ارزش سهام شرکت ها در راه است؟


افزایش قیمت خوراک به 7 هزار تومان به صورت محرمانه به شرکت های پتروشیمی ابلاغ شد؛ کارشناسان پتروشیمی می گویند با اجرای این مصوبه سهام شرکت ها 100 میلیارد ریزش کرده و 52 همت خسارت به صنایع وارد می شود.

- اوراق بهادار گفته که نرخ خوراک پتروشیمی ها به این مجموعه ابلاغ شده که البته به دلیل محرمانه بودن اجازه افشای آن را ندارد.

در این نامه که در تاریخ 14 تیر ماه ارسال شده تاریخ ابلاغ مصوبه افزایش قیمت خوراک 31 خرداد اعلام شده است.

با این اوصاف درست در روزهای که وزیر اقتصاد و دارایی به مجموعه های فعال در حوزه های پتروشیمی، متانولی ها، اوره سازان و صنایع فولادی وعده بازنگری در نرخ خوراک را می داده، افزایش قیمت گاز به 7 هزار تومان تصویب و برای اجرا ابلاغ هم شده بود.

  افزایش قیمت خوراک در شرایطی به تصویب رسیده که احمد کارگر مطلق از فعالین صنعت پتروشیمی از احتمال ریزش 100 میلیاردی سهام شرکت های مرتبط با این مصوبه خبر می دهد.

او به بازار می گوید که بر اساس گزارشی که از سوی مرکز پژوهش های مجلس منتشر شده اجرای این مصوبه 52 همت زیان برای صنایع به همراه خواهد داشت.

  نادیده گرفته شدن 50 میلیون سهام دار خرد هفته گذشته بود که دبیرکل کانون کارگزاران در نامه ای خطاب به معاون اول رییس جمهور، افزایش غیرمنتطره نرخ گاز خوراک و سوخت صنایع پتروشیمی را مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش 100 میلیاردی ارزش سهام شرکت ها در راه است؟

ریزش 100 میلیاردی ارزش سهام شرکت ها در راه است؟