مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 16:252023-07-16دانش

برندگان جشنواره رسانه ای دانشگاه های منطقه 2 کشور


برندگان نهمین جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه 2 کشور و خبرنگاران برتر منطقه «گلستان، مازندران و گیلان» معرفی شدند.

- ایسنا/گلستان برندگان نهمین جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه 2 کشور و خبرنگاران برتر منطقه گلستان، مازندران و گیلان معرفی شدند.

آیین اختتامیه نهمین جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه 2 کشور و تجلیل از خبرنگاران برتر منطقه گلستان، مازندران و گیلان ظهر امروز یک شنبه 25 تیرماه 1402 در سالن خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

در این جشنواره همه روابط عمومی های برتر دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری گلستان، مازندران و گیلان و 68 خبرنگار این منطقه با بیش از 400 اثر شرکت کرده بودند که ضمن اعلام روابط عمومی های برتر، خبرنگاران در پنج بخش خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر و عکس با هم به رقابت پرداختند.

همزمان با برگزاری آیین اختتامیه جشنوراه مذکور، کارگاه آموزشی محتوای فروشنده در شبکه های اجتماعی به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به مدت سه ساعت برگزار و شرکت کنندگان گواهی شرکت در کارگاه را دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندگان جشنواره رسانه ای دانشگاه های منطقه 2 کشور

برندگان جشنواره رسانه ای دانشگاه های منطقه 2 کشور