مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-12سياسي

باید همه سازمان ها به وظایف خود در حوزه حجاب و عفاف عمل کنند


فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: 32 سازمان در حوزه حجاب و عفاف مسئولیت دارند و باید همه سازمان ها به وظایف خود در این حوزه عمل کنند.

- ایسنا/تهران فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: 32 سازمان در حوزه حجاب و عفاف مسئولیت دارند و باید همه سازمان ها به وظایف خود در این حوزه عمل کنند.

سردار دلاور القاصی مهر در هشتمین همایش سراسری چادرهای آسمانی که به میزبانی فرمانده انتظامی شرق استان تهران و در سالن همایشات شهردای ورامین صبح چهارشنبه 21 تیر ماه برگزار شد، بیان کرد: حجاب از ارزنده ترین نمودهای فرهنگی، اجتماعی در تمدن ایرانی اسلامی است که پیشینه آن به قبل از ورود اسلام برمی گردد، اما در فرهنگ اسلامی به اوج تعالی و منتهای ارزش و اعتبار خود می رسد.

وی افزود: حجاب و عفاف پدیده ارزشی در تعالیم اسلامی است و توجه به زمینه های فرهنگی اجتماعی به عنوان بستر آن بسیار شایسته و لازم است و اشاعه و تعمیق آن نیازمند آموزش های بنیادین و مداوم در خانواده، مدرسه، دانشگاه و اجتماع است و بدون شک رسیدن به این هدف نیازمند مشارکت و توجه جدی همه نهادها و دستگاه ها به صورت مستمر و هدفمند است.

عالی ترین مقام انتظامی در شرق استان تهران با اشاره به نقشه شوم دشمن برای جوامع اسلامی بیان کرد: پیوند نامبارک فرهنگ برهنگی با برهنگی فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید همه سازمان ها به وظایف خود در حوزه حجاب و عفاف عمل کنند

باید همه سازمان ها به وظایف خود در حوزه حجاب و عفاف عمل کنند