مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 11:422023-07-03پزشكي

معدوم سازی 44هزار کیلو موادغذایی در هرمزگان طی 3 ماه


مدیر گروه سلامت محیط کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از معدوم سازی 44هزار کیلو گرم مواد غذایی تاریخ گذشته طی سه ماهه اول سال جاری خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین عیدی مدیر گروه سلامت محیط کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان امروز با اشاره به اقدامات حوزه سلامت محیط و کار گفت: در طی سه ماهه نخست سال جاری 84هزار و 595بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی توسط بازرسین صورت گرفته که منجر به 8هزارو 984اخطاریه و دراین بازدیدهای صورت گرفته 140واحد متخلف پلمپ شد.

وی با اشاره به 84هزارو 595 بازدید بهداشتی  از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی واماکن توسط بازرسین ، طی این سه ماهه نخست سال  صورت گرفته است  گفت : 973واحد به علت عدم رعایت موازین بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

عیدی اظهارکرد : به منظور حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از طغیانهای ناشی از غذا با 294 مورد دستفروش دوره گرد مواد غذایی برخورد قانونی صورت گرفته است.

وی اعلام کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی استان و گرما و رطوبت بالا و عدم امکان تامین شرایط لازم برای نگهداری مواد غذایی و جلوگیری از بیماریها از شهروندان درخواست می شود از خرید مواد غذایی از دستفروشان دوره گرد مواد غذایی جدا خوداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدوم سازی 44هزار کیلو موادغذایی در هرمزگان طی 3 ماه

معدوم سازی 44هزار کیلو موادغذایی در هرمزگان طی 3 ماه