مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 18:202023-07-02سياسي

حمله اپوزیسیون به رضا پهلوی و مسیح علینژاد: افتضاح به بار آوردید+فیلم


شعاردهندگان «زن زندگی آزادی» ضد زن ترین سیاست را داشته و هیچ اعتقادی به آن ندارند، آنها حتی نمی توانند یکدیگر را تحمل کنند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - محمد آسنگران، از افراد اپوزیسیون خارج از کشور در گفت وگو با یکی از شبکه های سطنت طلب با اشاره به اینکه در مجموع شکست پهلوی، مهتدی و مسیح علینژاد و اسماعیلیون پیامدهای بسیاری در پی داشت، گفت: از پیامدهای آن این بود که حتی در میان سلطنت طلب ها هم افراد شروع کردند به برخوردهای لمپنی با دیگر مخالفین از همسر رضا پهلوی تا دیگر طرفداران.

وی همچنین در خصوص درگیری بین احزاب کرد و اینکه آیا شعار زن، زندگی، آزادی اهداف آنها را دنبال می کرد، یا خیر، اظهار کرد: این احزاب به شدت مردسالار هستند و هنوز یک زن در میان رهبران آنها وجود ندارد، اینها ضد زن ترین سیاست را پیش بردند و وقتی می پرسند، چرا زنان در میان شما جایی ندارند، پاسخ می دهند، تعداد زنان کم است و یا وضعیت اینطور ایجاب می کند.

تا جایی که به زندگی مربوط است هم این افراد، حق زندگی را از اعضایی که با آنها اختلاف نظر سیاسی دارند سلب کردند، اینها ربطی به زندگی ندارند.

آسنگران همچنین تأکید کرد: تا جایی که به زندگی مربوط است، این احزاب هیچ زندگی بهتری در مقابل مردم قرار ندادند و همیشه اذعان داشتند، ایدئولوژی ما فدرال است و ما خودمان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله اپوزیسیون به رضا پهلوی و مسیح علینژاد: افتضاح به بار آوردید+فیلم

حمله اپوزیسیون به رضا پهلوی و مسیح علینژاد: افتضاح به بار آوردید+فیلم