مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-18سياسي

دومین روز سفر رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد


رییس جمهور در دومین روز از سفر به کهگیلویه و بویراحمد ضمن افتتاح طرح های عمرانی و حوزه درمانی در جمع مردم بهمیی به سخنرانی پرداخت.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: مقصد ششمین سفر استانی دولت در دور دوم سفرهای استانی، کهگیلویه و بویر احمد بود، این سفر روز گذشته با ورود رییس جمهور به فرودگاه یاسوج آغاز شد و چندین طرح بزرگ عمرانی از جمله پتروشیمی گچساران به بهره برداری رسید.

همچنین در نخستین روز سفر سد چم شیر افتتاح و کارخانه قند یاسوج بازگشایی شد، دیدار رییس جمهور با مردم و نشست با فعالان اقتصادی و برگزاری شورای برنامه ریزی و توسعه از دیگر برنامه های سفر بود.

در دومین روز سفر صبح سه شنبه آیت الله رییسی جاده پاتاوه- دهدشت را افتتاح و سپس به بهمیی رفته و بیمارستان 32 تختخوابی این شهرستان را افتتاح کرده و در جمع مردم در مصلای شهر حضور یافت.

در زیر خبرهای مربوط به دومین روز سفر را می خوانید.

14:18 اتصال کهگیلویه و بویراحمد به شبکه ریلی در کمترین زمان انجام می شود آیت الله ابراهیم رییسی ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد افزود: اتصال کهگیلویه و بویراحمد به شبکه ریلی بررسی می شود و با توجه به اینکه استان های همسایه به شبکه ریلی متصل هستند و امکان اینکه استان به شبکه وصل شود وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین روز سفر رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد

دومین روز سفر رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد