مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 00:552023-07-09فرهنگي

امسال با مشارکت هنرمندان توانستیم به فضای شهر امام رضا(ع) روح تازه ای بخشیم


معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: ما در موضوع هنر و هنرمند در مجموعه شهری امام رضا(ع) تلاش کرده ایم از هنر متعالی و شهری استفاده کنیم و با مشارکت هنرمندان در فضای شهری توانستیم در سال 1402 با مشارکت هنرمندان به فضای شهری امام .

- امسال با مشارکت هنرمندان توانستیم به فضای شهر امام رضا(ع) روح تازه ای بخشیم ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: ما در موضوع هنر و هنرمند در مجموعه شهری امام رضا(ع) تلاش کرده ایم از هنر متعالی و شهری استفاده کنیم و با مشارکت هنرمندان در فضای شهری توانستیم در سال 1402 با مشارکت هنرمندان به فضای شهری امام رضا(ع) روح تازه ای ببخشیم.

یوسف اسماعیل زاده یکشنبه شب 18 تیر، در اختتامیه جشنواره بین المللی هنرهای شهری مشهد که در کارخانه نوآوری برگزار شد، اظهار کرد: شأن اعضایی که در این جلسه حضور دارند و هنر آن ها، باعث می شود که حال مردم در شهر امام رضا(ع) خوب باشد.

وی افزود: ما در موضوع هنر و هنرمند در مجموعه شهری امام رضا(ع) تلاش کردیم از هنر متعالی و شهری استفاده کنیم و با مشارکت هنرمندان در فضای شهری، شهر را راهبری کنیم و توانستیم در سال 1402 با مشارکت هنرمندان به فضای شهری امام رضا(ع) روح تازه ای ببخشیم و این دسترنج هنر شما هنرمندانی بود که با ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال با مشارکت هنرمندان توانستیم به فضای شهر امام رضا(ع) روح تازه ای بخشیم

امسال با مشارکت هنرمندان توانستیم به فضای شهر امام رضا(ع) روح تازه ای بخشیم