مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-09سياسي

سامانه شبیه ساز جنگال میگ 29 عملیاتی شد


سامانه شبیه ساز جنگ الکترونیک جنگنده میگ 29 در حاشیه بازدید فرمانده کل ارتش از سامانه های جنگ الکترونیک هواپیماها در دانشگاه شهید ستاری، عملیاتی شده و مورد بهره برداری قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (یکشنبه) به همراه امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش و امیر سرتیپ علیرضا شیخ معاون تربیت و آموزش آجا، با حضور در دانشگاه هوایی شهید ستاری، از بخش های مختلف این یگان بازدید و روند تربیت و آموزش دانشجویان این دانشگاه را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر موسوی در نشست صمیمانه هم اندیشی با فرماندهان، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه شهید ستاری، گفت: دانشگاه شهید ستاری علاوه بر اینکه قطب هوانوردی کشور است، در بحث جنگال، پهپاد و سایبر سرآمد بوده و مرجعیت دارد.

فرمانده کل ارتش در بازدید از سامانه های جنگ الکترونیک هواپیماها، از جمله سامانه شبیه ساز جنگ الکترونیک جنگنده میگ 29 که در حاشیه این بازدید عملیاتی شده و مورد بهره برداری قرار گرفت، از دانشگاه هوایی شهید ستاری به عنوان یک دانشگاه پیشرو و مفتاح چالش های نیروی هوایی ارتش و حتی ارتش یاد کرد و افزود: دانشگاه هوایی شهید ستاری از ابتدا در حوزه اختراعات و ساخت محصولات جدید مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه شبیه ساز جنگال میگ 29 عملیاتی شد

سامانه شبیه ساز جنگال میگ 29 عملیاتی شد