مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-02حوادث

شدت خشونت در استان اردبیل پایین است


معاون رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: شدت خشونت در استان اردبیل و جرایم رخ داده در این حوزه پایین تر از میانگین کشوری است.

- یوسف خدادادی در گفت ‎وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در استان اردبیل بیشترین جرایم رخ داده در یک سال گذشته مربوط به جرایم مواد مخدر، خشونت، سرقت و دعاوی خانوادگی بوده که در این زمینه راهکارهای پیشگیرانه نیز به متولیان امر داده شده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر جرایم مواد مخدر و اعتیاد که آسیب های جدی به همراه داشته، خشونت از نوع سبک و ساده رفتارهای اجتماعی را تهدید می کند و ضروری است برای کاستن از این امر فرهنگ گفت وگو و تقویت تعاملات و ارتباطات اجتماعی را فراهم کنیم.

معاون رییس کل دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه پنج درصد کاهش مراجعه به پزشک قانونی را با کم شدن خشونت ها در سطح جامعه شاهد هستیم، گفت: امیدواریم با فرهنگسازی مناسب و ارتقای مهارت های ارتباطی، رفتاری و اجتماعی بتوانیم آسیب ها در این حوزه کاهش بدهیم.

خدادادی با بیان اینکه یک سوم پرونده های ورودی به محاکم قضایی دعاوی خانوادگی است، افزود: در کنار طلاق به عنوان یک آسیب جدی، طرح دعاوی مهریه و نفقه نیز از دیگر آسیب ها و گرفتاری ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شدت خشونت در استان اردبیل پایین است

شدت خشونت در استان اردبیل پایین است