مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 13:502023-06-28سياسي

برگزاری دعای عرفه و نماز عید قربان در 12 امامزاده و بقعه متبرکه زنجان


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان دعای عرفه و نماز عید قربان در 12 امامزاده و بقعه متبرکه زنجان برگزار می شود.

- ایسنا/زنجان معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان دعای عرفه و نماز عید قربان در 12 امامزاده و بقعه متبرکه زنجان برگزار می شود.

حجت الاسلام سیدموسی موسوی تبریزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: زمان شروع دعای عرفه بستگی به ساعت اعلامی هر بقعه دارد که عمدتا از ساعت 16 یا 17 عصر روز چهارشنبه (نهم ذی الحجه) آغاز می شود.

وی تصریح کرد: امامزاده سیدابراهیم (ع)، زینبیه اعظم، حسینیه اعظم، امامزاده محمد بن ابراهیم (ع) در شهرستان زنجان، بقعه قیدار نبی (ع) و امامزاده ابراهیم (ع) شهر سجاس در شهرستان خدابنده، امامزاده هاشم و عوف (ع) شهرستان طارم، امامزادگان اسماعیل (ع) زیدالکبیر (ع)، اسحاق (ع) در شهر ابهر و امامزاده یعقوب (ع) شهر صایین قلعه در شهرستان ابهر و مسجد روستای سعیدآباد شهرستان ایجرود از جمله این اماکن مذهبی هستند که دعای عرفه در آن برگزار خواهد شد.

موسوی با اشاره به اجرای برنامه های متعدد مذهبی و فرهنگی در دهه ولایت و امامت از اجرای طرح ولایت علوی اکمال دین نبوی در بقاع شاخص استان خبر داد و گفت: برپایی نماز عید قربان، برگزاری جشن های عید سعید غدیر، فعالیت مبلغان بومی و اعز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دعای عرفه و نماز عید قربان در 12 امامزاده و بقعه متبرکه زنجان

برگزاری دعای عرفه و نماز عید قربان در 12 امامزاده و بقعه متبرکه زنجان