مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 22:352023-06-22سياسي

روند توسعه هیچ شهرستانی در مازندران متوقف نمی شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با بیان این که روند توسعه هیچ شهرستانی در استان متوقف نمی شود، گفت: امیدآفرینی وظیفه اصلی مسئولان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد توکلی شامگاه پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان نور گفت: اگر در حوزه های عمرانی کاری انجام شد تنها انجام وظیفه بود و دستمان در مقابل بزرگی های نسل گذشته خالی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بیان موضوعات و دستاوردهای انقلاب در قالب جهاد تبیین و عنوان کردن اموراتی که در طول دوران نظام جمهوری اسلامی اتفاق افتاد به عنوان شاخصه امیدافرینی وظیفه ماست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از وضعیت اقدامات عمرانی عمرانی در روستاها ابراز امیدواری کرد و افزود: از سرانه رفاهی و عمرانی خوبی برخورداریم ولی این پایان کار ما نیست و روند توسعه هیچ شهرستانی در استان متوقف نخواهد شد.

جامعه نیازمند مدیرانی با اندیشه های انقلابی و عمل جهادی است امام جمعه نور نیز در این آیین در سخنانی گفت: همه مدیریت ها تحت مدیریت ولی فقیه تعریف می شود و مشروعیت پیدا می کند و استاندار مازندران از ابتدای شروع به کار خود در این منصب با ابتکارات نو، تحولات خوبی را رقم زدند و با نگاه نو و والایی که دارند استان مازندران را به شکوفایی خصوصاً در زمینه اقتصاد و کشاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند توسعه هیچ شهرستانی در مازندران متوقف نمی شود

روند توسعه هیچ شهرستانی در مازندران متوقف نمی شود