مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 22:212023-07-14سياسي

استاندار کردستان: راه آهن همدان - سنندج پاییز امسال به بهره برداری می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان امروز در مراسم گرامیداشت روز تکریم خانواده و بازنشستگان استان که در پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد، با تبریک این روز به جامعه بازنشستگی استان اظهار داشت: بازنشستگان، گنجینه.

های تجربه و دانش هستند.

  وی با بیان اینکه مشکلات جامعه بازنشستگان دغدغه ذهنی تمام مسوولین استان است، خاطرنشان کرد:  در زمان بازنشستگی هزینه های درمان بیشتر می شود لذا تلاش دولت و استان کاهش این مشکلات است.

زارعی کوشا در ادامه گفت: بخشی از مشکلات مربوط به استان و بخشی نیز در سطح سیاست های کلان کشور است   لذا در نشست مشترک استانداران و هیات دولت در چند روز گذشته موضوع و دغدغه های بازنشستگان را مطرح کردیم.

استاندار کردستان از پیگیری جدی پرداخت فوق العاده مناطق عملیاتی و جنگی برای بازنشستگان 6 استان کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر مزایای مناطق جنگی برای شاغلین استان لحاظ شده اما تاکنون به بازنشستگان پرداخت نشده که به صورت جدی پیگیری می شود.

وی به لزوم حل مشکلات بازنشستگان در استان تاکید کرد و گفت: مسافرت های گردشگری برای بازنشستگان همچون گذشته احیا شود.

زارعی کوشا افزود: هر برنامه و اقدامی لازم باشد برای تکریم و رفاه بازنشستگان انجام می دهیم  و از مسئولان دستگاه های اجرایی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کردستان: راه آهن همدان - سنندج پاییز امسال به بهره برداری می رسد

استاندار کردستان: راه آهن همدان - سنندج پاییز امسال به بهره برداری می رسد