مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 09:052023-06-23سياسي

حضور نمایندگان مجلس در غرفه شرکت مس سونگون آذربایجان


در اولین روز از بیستمین دوره نمایشگاه صنایع متالوژی، ریخته گری، آهنگری، معادن فلزی، ماشین آلات و صنایع وابسته، غرفه شرکت مس سونگون میزبان جمعی از نمایندگان مجلس و مدیران ارشد استان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مس پرس، دکتر محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر، دکتر پاشایی نماینده مرند و جلفا، دکتر کلامی معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، دکتر رنجبر رییس سازمان نظام مهندسی معدن استان، معاونین و مدیران مس سونگون، سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی، از مهمانان غرفه شمسا بودند.

  دکتر معبود عباس زاده مدیرعامل شمسا در این بازدیدها، با اشاره به شرایط مطلوب شرکت مس سونگون آذربایجان گفت: توسعه صنایع پایین دستی و تکمیل زنجیره ارزش مس به منظور لبیک به منویات و دغدغه های رهبر معظم انقلاب مبنی بر خلق ثروت با جلوگیری از خام فروشی، از مهم ترین سیاست های راهبردی شرکت مس سونگون آذربایجان است.

  همچنین دکتر معصومه پاشایی نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه دستاوردهای شرکت مس سونگون آذربایجان (شمسا)، ضمن بازدید از این غرفه با دکتر عباس زاده مدیرعامل این شرکت دیدار کرد و معدن مس سونگون را تنها محرک اقتصاد راکد حال حاضر استان آذربایجان شرقی خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نمایندگان مجلس در غرفه شرکت مس سونگون آذربایجان

حضور نمایندگان مجلس در غرفه شرکت مس سونگون آذربایجان