مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 16:502023-07-10سياسي

قدرت پهبادی و موشکی ایران اسلامی از دستاوردهای اقتدارآفرین است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: قدرت پهبادی و موشکی ایران اسلامی از جمله دستاوردهای اقتدار آفرین انقلاب است که توانسته قدرت بازندگی برای کشور رقم زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جعفر رعایتی عصر دوشنبه در اردوی راهیان نور خانوادگی طلاب و روحانیون استان مازندران ضمن تبریک ایام عید غدیر با اشاره به برگزاری اردوهای مختلف خانوادگی برای بسیجیان از جمله اردوی راهیان نور، گفت: در طی یکی دوسال اخیر برنامه های مختلفی در راستای جهاد تبیین صورت گرفته که یکی از آن ها اردوی راهیان پیشرفت و دیدن دستاوردهای انقلاب از نزدیک برای بسیجیان و خانواده های آنان بود.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت جهاد تبیین در جامعه، افزود: عده ای خودفروخته و بریده از انقلاب به کمک دشمنان انقلاب آمدند تا انقلابی که ابرقدرت ها را به زانو در آورده است را ضربه زده و به شیاطین و ابرقدرت های در حال افول زر و زور دوباره قدرت دهند که البته موفق نخواهند شد.

حجت الاسلام رعایتی ادامه داد: بازدید از مکان هایی که دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در آن به نمایش گذاشته شده، مصداق خوبی برای جهاد تبیین است تا بتوان تبلیغات دشمنان انقلاب را خنثی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت پهبادی و موشکی ایران اسلامی از دستاوردهای اقتدارآفرین است

قدرت پهبادی و موشکی ایران اسلامی از دستاوردهای اقتدارآفرین است