مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 08:252023-06-30اقتصادي

دادستان قزوین: مشکل 10 ساله پرداخت عوارضی غیرفعال محمدیه و مهرگان حل شد


مشکل چندین ساله فعال بودن دوربین های عوارضی که جمع شده و 10 سال متوالی دامنگیر بخش اعظمی از جمعیت مردم شهر محمدیه و مهرگان بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی در خصوص خاموشی دوربین عوارضی اظهارکرد: مردم این مناطق برای اشتغال و امورات روزانه مکرراً به شهر قزوین مراجعت می کنند، اما کوتاهی دستگاه های متولی در انتقال محل استقرار دوربین های موصوف و پرداخت کامل عوارض آزادراه سال ها موجب نارضایتی این شهروندان شده بود.

وی افزود: بر اساس مصوبه شورای تأمین استان قزوین، محل استقرار دوربین های اخذ عوارض الکترونیکی باید جابجا و به بعد از شهرک صنعتی کاسپین منتقل می شد که نظارت بر اجرای آن به دادستان استان محول شده بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین در ادامه بیان کرد: دادستانی قزوین در راستای احیای حقوق عامه و جلوگیری از تضییع حقوق مردم بخش محمدیه و شهرک مهرگان، در مکاتباتی با دستگاه های متولی خواستار جابجایی محل استقرار دوربین های اخذ عوارض آزادراه قزوین- کرج و یا خاموش شدن دوربین ها شد، که در نتیجه اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به خاموش کردن این دوربین ها اقدام کرد.

رجبی همچنین اعلام کرد: در بازدید سرزده اطمینان حاصل شد، که با قطع برق دوربین ها در این مسیر از مردم شهر محمدیه، ناحیه شهری مهرگان هیچ عوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان قزوین: مشکل 10 ساله پرداخت عوارضی غیرفعال محمدیه و مهرگان حل شد

دادستان قزوین: مشکل 10 ساله پرداخت عوارضی غیرفعال محمدیه و مهرگان حل شد