مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 17:552023-07-20ورزشي

69 مصوبه لازم الاجرا برای توسعه و آبادانی شهرستان هرند


در حوزه زیرساختی و زیربنایی 23 مصوبه و در حوزه اقتصادی 19 مصوبه به تایید و تصویب رسید تا با اجرای مصوبات شاهد کاهش مشکلات و توسعه شهرستان باشیم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در پایان شورای اداری مشترک استان و شهرستان هرند، اظهار داشت: در ادامه سفرهای شهرستانی کاروان خدمت دولت مردمی در استان اصفهان، با بررسی و پیگیری هایی که از قبل به همت فرماندار و رؤسای دستگاه های اداری شهرستان انجام شده بود، سفر به شهرستان هرند از 5 صبح امروز بیست و نهم تیرماه آغاز شد.

وی ادامه داد: در این سفر بازدیدهایی را از مزارع کشاورزی، پروژه های راه و برخی از مجموعه های آموزشی و فرهنگی شهرستان داشتیم.

استاندار اصفهان بیان کرد: همچنین جلساتی با حضور فعالان اقتصادی و بخشداران، دهیاران، رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان در خصوص بررسی مسائل زیربنایی و زیرساختی شهرستان انجام شد.

مرتضوی با اشاره به برگزاری ملاقات مردمی و نشست صمیمانه با نخبگان شهرستان، گفت: با توجه به رویکرد نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان به مسائل روز کشور و استان می توان گفت شاهد یکی از غنی ترین جلسات نخبگانی بودیم.

وی عنوان کرد: همچنین شورای اداری مشترک استان و شهرستان برگزار و به 27 مصوبه در شورای اداری در حوزه ادارات و بخش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

69 مصوبه لازم الاجرا برای توسعه و آبادانی شهرستان هرند

69 مصوبه لازم الاجرا برای توسعه و آبادانی شهرستان هرند