مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-08سياسي

برگزاری یک نکوداشت ویژه برای خواننده «مردان خدا»


آیین بزرگداشت سید جلال الدین محمدیان، خواننده پیشکسوت که اغلب او را با تصنیف مشهور «مردان خدا» می شناسند، برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از ستاد برگزاری این مراسم، آیین بزرگداشت سیدجلال الدین محمدیان، خواننده مطرح موسیقی ایرانیِ اهل کرمانشاه، شامگاه 25 تیرماه در تالار رودکی برگزار خواهد شد.

این مراسم که با حضور اهالی مطرح موسیقی، پیشکسوتان و جمعی از مسئولان و مدیران فرهنگی کشور برگزار می شود، با اجرای تنبورنوازان راز مهتاب همراه خواهد بود و این در حالی است که قطعه مردان خدا نیز توسط این گروه اجرا خواهد شد.

همچنین جلال الدین محمدیان نیز اجرایی برای مخاطبان این برنامه خواهد داشت.

موسسه رسانه ای ایما برگزارکننده این مراسم است که با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهادهای تابع همچون بنیاد رودکی، دفتر موسیقی، انجمن موسیقی ایران، موسسه پیشکسوتان هنر و خانه موسیقی به دبیری علیرضا سپهوند و مساعدت علی عزیزی (مدیر شرکت فرهنگی هنری آواز بیستون)، ناشر آثار سیدجلال الدین محمدیان این آیین بزرگداشت را طراحی کرده است.

سیدجلال الدین محمدیان متولد 1325 درکرمانشاه است و از عنفوان جوانی به تشویق استاد سید امیرالله کاته کبودی با گروه تنبورنوازان به همکاری پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یک نکوداشت ویژه برای خواننده «مردان خدا»

برگزاری یک نکوداشت ویژه برای خواننده «مردان خدا»