مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 08:252023-06-22سياسي

امروز نشرخوبی ها مهم ترین رسالت تبلیغ دین است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: نشر خوبی ها در شرایط کنونی مهم ترین ابزار برای تبلیغ دین است و می تواند مردم را امیدوار کند.

- حجت الاسلام مهدی فوقی در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به همه فعالان این عرصه اظهار داشت: بنده بر این باورم که آن روزی که رهبر کبیر انقلاب اشاره به تأسیس سازمان تبلیغات کردند یکی از محوری ترین فرمایشات ایشان نشر خوبی ها بود.

وی با بیان اینکه امروز نیز با توجه به مقتضیات زمان و نگرانی های رهبر معظم انقلاب ما باید به واسطه نشر خوبی ها مردم را امیدوار کنیم، گفت: یکی از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی تأثیر دین داری است که باید به مردم منتقل شود و در این زمینه بنده به این اعتقادم که فهم نسل جدید و برنامه ریزی برای آنها با توجه به نیاز سنجی صورت گرفته باید در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه یکی از مسائل و مقدمات تبلیغات اسلامی ارتباط خوب با نسل جوان است، تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که تبلیغ فقط گفتن نیست و ایجاد یک عرصه و بستر برای نسل جوان می تواند تأثیرگذار باشد.

لزوم ارتباط مؤثر مبلغان دینی با نسل جوان وی با تاکید بر اینکه مبلغات و مبلغان دینی باید ارتباط گیری با نسل جوان را در دستور کار خود قرار دهند، اضافه کرد: با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز نشرخوبی ها مهم ترین رسالت تبلیغ دین است

امروز نشرخوبی ها مهم ترین رسالت تبلیغ دین است