مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 09:152023-07-15اجتماعي

اجرای ویژه برنامه «پرده های عاشورا» در تئاتر کانون


معاون تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از اجرای ویژه برنامه نقالی و پرده خوانی «پرده های عاشورا» در ایام ماه محرم و صفر در مرکز تئاتر کانون خبر داد.

- معاون تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از اجرای ویژه برنامه نقالی و پرده خوانی پرده های عاشورا در ایام ماه محرم و صفر در مرکز تئاتر کانون خبر داد.

سعید زین العابدینی معاون تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره برنامه های اجرایی مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون در ایام ماه محرم و صفر، به خبرنگار مهر گفت طبق برنامه هر سال نمایشی مناسبتی با موضوع حماسه عاشورا را برای گروه سنی کودک و نوجوان مدنظر داریم که از ابتدای ماه محرم این اثر که به زودی نام آن اعلام می شود، در مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون روی صحنه می رود.

وی یادآور شد: همچنین ویژه برنامه نقالی و پرده خوانی پرده های عاشورا را در محوطه باز مرکز برگزار خواهیم کرد زیرا همیشه بر این باور هستیم که باید به هنر نقالی و پرده خوانی به عنوان هنر ناب و اصیل ایرانی بیشتر پرداخته شود.

زین العابدینی درباره زمان برگزاری ویژه برنامه پرده های عاشورا ، افزود: هنوز زمان دقیق برگزاری این ویژه برنامه مشخص نشده ولی در فاصله زمانی ماه محرم تا اربعین حسینی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای ویژه برنامه «پرده های عاشورا» در تئاتر کانون

اجرای ویژه برنامه «پرده های عاشورا» در تئاتر کانون