مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 17:102023-06-22اجتماعي

ماسوله خواهرخوانده یکی از شهرهای کردستان می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از احداث هتل 22 طبقه در رشت خبر داد و گفت: به دلیل تشابهات عدیده ساخت و بافت، ماسوله خواهرخوانده یکی از شهرهای کردستان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ولی جهانی ظهر پنجشنبه در همایش دومین دومین سالانه رشت شهر خلاق خوراک شناسی اظهار کرد: گیلان از ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی، هنری و … فراوانی برخوردار است که بیش از 230 هزار سال قدمت دارد.

وی از ثبت جهانی شهر ماسوله خبر داد و افزود: به دلیل تشابهات عدیده ساخت و بافت، ماسوله خواهر خوانده یکی از شهرهای کردستان می شود.

جهانی از احداث هتل 22 طبقه در خیابان پرستار رشت خبر داد و بیان کرد: موافقت اصولی با احداث این هتل در خیابان پرستار رشت انجام شده است و با توجه به حضور گردشگران در ایام مختلف سال، این گونه زیرساخت ها نیاز است.

وی با تاکید بر تقویت زیرساخت های گردشگری و اقامتی در گیلان، اضافه کرد: قابلیت ها و توانمندی های گردشگری گیلان بسیار ارزشمند است و باید با تقویت زیرساخت ها این قابلیت ها به فعلیت تبدیل شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به تنوع غذایی و خوراک در رشت و گیلان، افزود: تنوع غذایی و خوراک در گیلان و رشت منحصر به فرد است و شهره جهانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماسوله خواهرخوانده یکی از شهرهای کردستان می شود

ماسوله خواهرخوانده یکی از شهرهای کردستان می شود