مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 21:052023-07-17سياسي

سازمان مدیریت و برنامه ریزی موتور محرکه توسعه آذربایجان غربی است


سازمان مدیریت و برنامه ریزی مغز متفکر و موتور محرکه توسعه راهبردی استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه،محمدصادق معتمدیان امروز در نشست با کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با بیان اینکه در بخش اجرایی برنامه محور عمل می کنیم، اظهارداشت: با راهکارهای میانبری در اجرای طرح ها و برنامه ها، به دنبال شناسایی حلقه های مفقوده توسعه آذربایجان غربی هستیم.

وی همچنین با اعلام اینکه وضعیت شاخص های توسعه استان رو به بهبود است، خاطرنشان کرد: با اهتمام و تلاش همکاران سازمان مدیریت و برنامه ریزی، در کمتر از 20 ماه گذشته، اقدامات بسیار مطلوبی انجام شده و با نگاه عدالت محور، توسعه آذربایجان غربی سرعت یافته است.

استاندار آذربایجان غربی نگاه متوازن به توزیع امکانات را نیز ضروری دانسته و افزود: پایین بودن سرانه آموزشی یک شهرستان از حداقل های کشوری، منجر به ایجاد شکاف عمیق در این حوزه شده و بیانگر نگاه نامتوازن در توزیع امکانات می باشد.

معتمدیان همچنین با تاکید بر اینکه توسعه محدود به حوزه عمران نبوده و توسعه سخت افزاری باید همراه با توسعه نرم افزاری باشد، اضافه کرد: برنامه های محرومیت زدایی در راستای حل مسائل استان بوده و توسعه و پیشرفت 20 شهرستان آذربایجان غربی را به صورت متوازن پیش خواهیم برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان مدیریت و برنامه ریزی موتور محرکه توسعه آذربایجان غربی است

سازمان مدیریت و برنامه ریزی موتور محرکه توسعه آذربایجان غربی است