مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-15اقتصادي

5 مجوز بهره برداری گردشگری کشاورزی در گلستان صادر شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از صدور مجوز بهره برداری برای پنج مجموعه گردشگری کشاورزی در سه ماه نخست سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجواد ساوری صبح شنبه با اعلام اینکه 5 مجوز بهره برداری گردشگری کشاورزی در گلستان صادر شد اظهار کرد: این تعداد مجوز بهره برداری با حجم سرمایه گذاری بالغ بر 310 میلیارد ریال صادر شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان افزود: این پنج واحد مزرعه گردشگری که در شهرستان های گرگان، مراوه تپه و آزادشهر مجوز بهره برداری دریافت کردند زمینه اشتغال بیش از 10 نفر را در این حوزه فراهم می کنند.

وی افزود: تنوع قومیتی و اقلیمی غنای محصولات کشاورزی و دامی، بوم گردی های متنوع در دامنه های کوهستانی، جلگه ای و صحرایی در استان گلستان موجب شده تا مزارع گردشگری کشاورزی خدماتی متنوع و مطابق با اقلیم و فرهنگ منطقه را ارائه دهند که وجه تمایز گردشگری در استان گلستان محسوب می شود.

ساوری یادآور شد: با توجه به شرایط اقلیمی و همچنین استقبال مناسب تاکنون برای 34 مزرعه در سطح استان مجوز گردشگری کشاورزی صادرشده که این تعداد مزارع زمینه اشتغال 225 نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 مجوز بهره برداری گردشگری کشاورزی در گلستان صادر شد

5 مجوز بهره برداری گردشگری کشاورزی در گلستان صادر شد