مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-15پزشكي

اهدای عضو در استان بوشهر فرهنگ سازی شود


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تاکید بر لزوم تکریم و همراهی با خانواده های اهداکننده عضو پیوندی گفت: اهدای عضو در استان بوشهر فرهنگ سازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد یزدان پناه ظهر شنبه در نشست با تیم فراهم آوری اعضای پیوندی بیمارستان های استان بوشهر اظهار داشت: شناسایی و نگهداری هرچه بهتر بیماران مرگ مغزی شده ضروری است.

وی بیان کرد: چشم امید بیماران نیازمند پیوند اعضا به ایثار خانواده های اهداکننده عضو و همچنین عملکرد تیم پیوند در بیمارستان ها است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن تقدیر و تشکر از تیم فراهم آوری اعضا پیوندی افزود: کمیته تکریم از خانواده های اهداکننده عضو حتماً باید شکل بگیرد و از زمان اهدا عضو تا تحویل بیمار اهداکننده باید این کمیته همراه با خانواده اهداکننده عضو باشد.

وی تاکید کرد: در این امر حمایت و همراهی رؤسای بیمارستان ها از تسهیل گران (هماهنگ کنندگان) و توجه هرچه بیشتر به مقوله مرگ مغزی ضروری است.

نقش مهم فرهنگ در اهدای عضو مسئول تیم فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه نیز در این نشست آمار و عملکرد به همراه مشکلات هر بیمارستان در حوزه اهدای عضو ارائه کرد و گفت: فرایند اهدای عضو امری پیچیده است که عوامل بسیاری در رضایت خانواده های مرگ مغزی شده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای عضو در استان بوشهر فرهنگ سازی شود

اهدای عضو در استان بوشهر فرهنگ سازی شود