مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 08:002023-07-05اقتصادي

گره گشایی از مشکلات سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان بوشهر


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: گره گشایی از مشکلات سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان بوشهر با جدیت دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی باستین سه شنبه شب در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر اظهار داشت: امسال تسهیلات بانکی در بخش های مختلف برای رفع مشکلات تولیدکنندگان ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد: همکاری بانک های عامل در این عرصه تسریع یافته است و با توجه به تأکیدات استاندار بوشهر پرداخت تسهیلات بانکی نسبت منابع به مصارف بانک ها به ویژه بانک های خصوصی باید افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه حمایت از تولید و رفع مشکلات آنها در اولویت برنامه ها قرار دارد، اظهار داشت: تحقق مطالبات سرمایه گذاران و گره گشایی از مشکلات آنان در اولویت برنامه های استان قرار دارد و در این راستا از همه ظرفیت ها استفاده می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر حل مشکلات شرکت های تولیدی در بخش های مختلف را از دیگر مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر دانست.

وی با اشاره به بررسی هفت طرح در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خاطرنشان کرد: این طرح ها در حوزه های مختلف گردشگری، تولیدی، خدماتی، صنعتی، تولید و تعمیر شناور دریایی، گلخانه و بخش های مختلف دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره گشایی از مشکلات سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان بوشهر

گره گشایی از مشکلات سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان بوشهر