مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-02سياسي

کوتاهی شهرداری ها و دهیاری های آزادشهر در نظارت بر ساخت و ساز غیرمجاز


متاسفانه شهرداری ها، دهیاران و بخشداری ها اهتمام ویژه در نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز نداشته و تغییرکاربری ها و یا اینگونه تخلفات را گزارش نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آزادشهر سیدجواد کریمی ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان اظهار کرد: در سال گذشته در دو بخش روستایی چشمه ساران و مرکزی از توابع شهرستان آزادشهر تعداد 279 پروانه ساختمان صادر شده و 21 پرونده ساخت و ساز غیرمجاز نیز به کمیسیون 99 ارجاع شده است.

وی تصریح کرد: در سه ماهه اول امسال نیز 43 پروانه ساختمان صادر شده و 20 پرونده غیرمجاز به کمیسیون 99 ارجاع شده که نظارت دقیق و مستمر دهیاران در روستاها را می طلبد.

فرماندار شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: تا پایان هفته کمیته ده گردشی در روستاها تشکیل و نمایندگانی از منابع طبیعی، جهادکشاورزی، بنیادمسکن، فرمانداری، بخشداری و دیگر دستگاه های مرتبط حضور داشته و در تمام روستاها نظارت کامل بر ساخت و سازها انجام خواهند داد و گزارش کامل را به فرمانداری ارائه خواهند داد.

وی بیان کرد: متاسفانه شهرداری ها، دهیاران و بخشداری ها اهتمام ویژه در نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز نداشته و تغییرکاربری ها و یا اینگونه تخلفات را گزارش نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاهی شهرداری ها و دهیاری های آزادشهر در نظارت بر ساخت و ساز غیرمجاز

کوتاهی شهرداری ها و دهیاری های آزادشهر در نظارت بر ساخت و ساز غیرمجاز