مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 16:402023-07-13اجتماعي

فراخوان تولید محتوای سوادآموزی با مفهوم جوانی جمعیت در خراسان جنوبی


نهضت سواد آموزی خراسان جنوبی، فراخوان تولید محتوای آموزشی سوادآموزی؛ در خصوص جوانی جمعیت، منتشر کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی نهضت سواد آموزی خراسان جنوبی، فراخوان تولید محتوای آموزشی سوادآموزی؛ در خصوص جوانی جمعیت، منتشر کرد.

مهدی احمدنژاد، معاون سواد آموزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، امروز پنج شنبه 22 تیر به رسانه های گروهی گفت: این فراخوان با هدف ترویج فرهنگ جوانی جمعیت و بررسی چالش های کاهش جمعیت، منتشر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: سازمان نهضت سوادآموزی در نظر دارد با مشارکت مؤلفان، پژوهشگران، صاحبنظران و علاقه مندان استانی، محتوای آموزشی غنی و متنوع سوادآموزی را بومی سازی کند.

احمدنژاد گفت: تهیه، تدوین، تولید و انتشار کتاب های بومی- محلی، ساده، متنوع، داستانی، مهارت محور و در چارچوب ویژگی های کتب آموزش بزرگسالان، ویژه دوره تحکیم سواد با موضوع جوانی جمعیت و با مشارکت مولفان، پژوهشگران، علاقه مندان وصاحبنظران استانی، از دیگر اهداف این فراخوان به شمار می رود.

دبیر کارگروه بهبود کیفیت سوادآموزی آموزش و پرورش استان، با اشاره به دغدغه های رهبر فرزانه انقلاب، در خصوص جوانی جمعیت و تحکیم بنیان خانواده افزود:علاقمندان می توانند محتواهای خود را بر اساس موضوعاتی نظیر تحکیم خانواده، جوانی جمعیت، ترویج ازدواج آس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان تولید محتوای سوادآموزی با مفهوم جوانی جمعیت در خراسان جنوبی

فراخوان تولید محتوای سوادآموزی با مفهوم جوانی جمعیت در خراسان جنوبی