مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 07:502023-07-02حوادث

کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در ملایر


فرمانده انتظامی ملایر از کشف 47 قلم لوازم خانگی قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و 500 میلیون ریال از دو دستگاه خودرو توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی ملایر از کشف 47 قلم لوازم خانگی قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و 500 میلیون ریال از دو دستگاه خودرو توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با سودجویان، مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان در حین کنترل محورهای مواصلاتی به دو دستگاه خودرو حامل بار مشکوک می شوند و برای بررسی های بیشتر آنها را متوقف می کنند.

وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودروهای مذکور 47 قلم لوازم خانگی خاجی فاقد مجوز از جمله چرخ گوشت، خردکن، چای ساز، یخچال، لباسشویی، آبمیوه گیری، غذاساز و ظروف سرامیکی به ارزش تقریبی یک میلیارد و 500 میلیون ریال را کشف کردند و در این زمینه با تشکیل پرونده دو نفر متهم به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از پلمب دو واحد صنفی متخلف در اجرای طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی توسط مأموران پلیس امنیت عمومی خبر داد و اظهار کرد: در راستای ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، مأمور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در ملایر

کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در ملایر