مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 22:502023-07-05ورزشي

پایان چند روز جنجالی با امضای میلیاردی/ بیرانوند در پرسپولیس ماند


دروازه بان ملی پوش پرسپولیس که قراردادش را به با این باشگاه فسخ و با مسئولان باشگاه استقلال به توافق رسیده بود، پس از چند رفت و برگشت بالاخره با سرخپوشان قرارداد دو ساله بست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا بیرانوند پس از کش و قوس های فراوان شامگاه امروز چهارشنبه با حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس با رضا درویش توافق جدیدی را امضا کرد تا همچنان پیراهن این تیم را برای دو فصل دیگر بر تن کند.

دروازه بان تیم ملی ایران با وجود اینکه دو فصل دیگر از قراردادش با پرسپولیس باقی مانده بود تصمیم به فسخ یکطرفه قراردادش با پرسپولیس در دوشنبه گذشته گرفت.

تصمیم جنجالی بیرانوند در حالی عملی شد که مدیران باشگاه معتقد بودند او حق این فسخ را ندارد و باید به تعهدات خود در قبال باشگاه وفادار باشد.

با این حال بیرانوند با پیشنهاد حیرت انگیزه باشگاه استقلال پای میز مذاکره با مدیران آبی پوشان نشست تا همه نگاه ها را به سمت خود معطوف کند.

تصمیمات هیجانی و لحظه ای بیرانوند باعث شد تا او بارها تا مرز پیوستن به استقلال پیش برود تا مدیران پرسپولیس را اینگونه تهدید کرده و به نوعی از آنها انتظار دریافتی جدید از قراردادش داشته باشد.

بیرانوند با ادعای داشتن پیشنهاد 95 میلیارد تومانی از استقلال خواستار افزایش مبلغ قرارداد جاری اش با پرسپولیس شد تا شاید برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان چند روز جنجالی با امضای میلیاردی/ بیرانوند در پرسپولیس ماند

پایان چند روز جنجالی با امضای میلیاردی/ بیرانوند در پرسپولیس ماند