مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-16سياسي

عده ای «هماهنگ» را محکوم به شکست می دانستند/ما استیو جابز نداریم؟


دست اندرکاران برنامه تلویزیونی «هماهنگ» ضمن تشریح تجربیات خود در فرآیند تولید فصل اول این مجموعه به طرح نکاتی درباره اهداف محقق شده و برخی نواقص این تجربه پرداختند.

- دست اندرکاران برنامه تلویزیونی هماهنگ ضمن تشریح تجربیات خود در فرآیند تولید فصل اول این مجموعه به طرح نکاتی درباره اهداف محقق شده و برخی نواقص این تجربه پرداختند.

خبرگزاری مهر – گروه هنر – علیرضا سعیدی، عطیه موذن: قصه این روزهای برنامه هماهنگ که به نوعی اولین مسابقه استعدادیابی در حوزه سرود کشور محسوب می شود، دربرگیرنده شرایطی شده که هم توجهات بینندگان و هم توجهات رسانه ای را به سمت خود جذب کرده است.

این برنامه به واسطه حضور هنرمندان شناخته شده ای چون بهزاد عبدی، سیما تیرانداز، علی لهراسبی، امیریل ارجمند و محمد مهدی سیار اکنون در مرحله ای قرار گرفته که اگر براساس تجربه اندوزی هایش نسبت به رفع معایب و افزایش امتیازات خود طراحی و ایده پردازی های جدیدی داشته باشد، قطعاً می تواند در قالب فرهنگی که برای جامعه هدف خود ترسیم کرده به توفیقات زیادی دست پیدا کند.

به همین بهانه در قالب نشستی در بخش اول گفتگوی خود ضمن اشاره به جزییات ساخت یک برنامه استعدادیابی در حوزه سرود در رسانه ملی و چالش ها، پیچیدگی ها، جذابیت ها و اهداف و ماموریت های آن، از سختی ها و دشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای «هماهنگ» را محکوم به شکست می دانستند/ما استیو جابز نداریم؟

عده ای «هماهنگ» را محکوم به شکست می دانستند/ما استیو جابز نداریم؟