مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-01سياسي

بسته حمایتی ویژه صنعت سلامت در زیرگروه تجهیزات پزشکی رونمایی شد


رییس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی از رونمایی «بسته حمایتی طراحی شده ویژه صنعت سلامت در زیرگروه تجهیزات پزشکی» با هدف نفوذ فناوری در صنایع نوآور و ارتقای ظرفیت نوزایی خبر داد.

- رییس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی از رونمایی بسته حمایتی طراحی شده ویژه صنعت سلامت در زیرگروه تجهیزات پزشکی با هدف نفوذ فناوری در صنایع نوآور و ارتقای ظرفیت نوزایی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، مرکز توسعه فناوری‍ های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با هدف نفوذ فناوری در صنایع نوآور و ارتقای ظرفیت نوزایی در آنها از بسته حمایتی طراحی شده ویژه صنعت سلامت در زیرگروه تجهیزات پزشکی رونمایی کرد.

در این رویداد که با حضور چشمگیر فعالان صنعت تجهیزات پزشکی برگزار شد؛ شقایق حق جوی جوانمرد رییس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی گفت: با طراحی جعبه ابزار جدید حمایت از خروجی های بخش تحقیق و توسعه شرکتهای فعال صنعت تجهیزات تلاش داریم تا خروجی های فناورانه را تبدیل به کسب وکارهای پایدار کنیم.

وی افزود: در این طرح ضمن تعریف بسته های حمایت مالی جدید و ویژه، از ابزارهای حمایتی قانونی و زیرساختهای تخصصی نیز بهرهمند شده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته حمایتی ویژه صنعت سلامت در زیرگروه تجهیزات پزشکی رونمایی شد

بسته حمایتی ویژه صنعت سلامت در زیرگروه تجهیزات پزشکی رونمایی شد