مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 14:512023-07-17سياسي

ایسنا شاخص در اطلاع رسانی جهادی


معاون روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گلستان ضمن تقدیر از تلاش های جهادی ایسنا گلستان در راستای اطلاع رسانی بر همدلی و مشارکت هرچه بیشتر جامعه خبری در ارسال اخبار امید بخش تأکید کرد.

- ایسنا/گلستان معاون روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گلستان ضمن تقدیر از تلاش های جهادی ایسنا گلستان در راستای اطلاع رسانی بر همدلی و مشارکت هرچه بیشتر جامعه خبری در ارسال اخبار امید بخش تأکید کرد.

علی متکی، معاون روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گلستان، ظهر دوشنبه 26 تیرماه در نشست با معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گلستان، سردبیر و هیئت تحریریه خبرگزاری ایسنا ضمن تأکید بر ارسال اخبار امید بخش در جامعه اظهارکرد: ایسنا با توجه به شرایط موجود در جامعه به صورت جهادی در راستای اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه گام بر می دارد.

وی با بیان اینکه حل مشکلات عدیده ای که از دوره های گذشته در استان رسوب کرده است، نیازمند اقدامات زیربنایی بوده و نتیجه کار در زمان کوتاه قابل مشاهده نیست، گفت: وقتی اخبار امیدبخش بر جان مردم می نشیند که مردم اثر آن را به عینه در زندگی ببینند، به طور مثال وقتی رفع مشکل قطعی آب یک منطقه مردم را خوشحال می کنند که هنگام باز کردن شیر آب منازل خود، جاری شدن آب را ملاحظه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایسنا شاخص در اطلاع رسانی جهادی

ایسنا شاخص در اطلاع رسانی جهادی