مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 16:272023-07-12فرهنگي

برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک ونوجوان آبانماه در همدان


مدیرکل هنرهای نمایشی کشور امروز 21 تیرماه با استاندار همدان دیدار و درباره برگزاری بیست وهشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان اظهار کرد: - ایسنا/همدان مدیرکل هنرهای نمایشی کشور امروز 21 تیرماه با استاندار همدان دیدار و درباره برگزاری بیست وهشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان اظهار کرد: این جشنواره در نیمه دوم آبان ماه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار که دبیر جشنواره، معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم حضور داشتند، مسعود ویژه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گزارشی از برگزاری جشنواره در دوره های گذشته ارائه کرد.

مدیرکل هنرهای نمایشی کشور هم در این دیدار با تأکید بر اینکه جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان یکی از تخصصی ترین جشنواره های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: برگزاری این جشنواره نه تنها برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار حائز اهمیت است بلکه جزو مطالبات جدی هنرمندان هم محسوب می شود.

کاظم نظری با بیان اینکه استان های زیادی برای برگزاری این جشنواره اعلام آمادگی کردند، تصریح کرد: برگزاری این رویداد هنری با نام همدان عجین شده و به عنوان نماد استان همدان شناخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک ونوجوان آبانماه در همدان

برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک ونوجوان آبانماه در همدان