مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 17:352023-07-15بين الملل

پایان دوران رابرت مالی؛ آغاز فصل مذاکراتی جدید میان ایران و آمریکا


پایگاه خبری المانیتور با بررسی تحولات اخیر در زمینه احیای توافق هسته ای ادعا کرد که تعلیق رابرت مالی از سمت نمایندگی ویژه آمریکا در امور ایران، - پایگاه خبری المانیتور با بررسی تحولات اخیر در زمینه احیای توافق هسته ای ادعا کرد که تعلیق رابرت مالی از سمت نمایندگی ویژه آمریکا در امور ایران، هم زمان با آغاز یک فصل مذاکراتی جدید میان ایران و آمریکا بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه خبری المانیتور با توجه به تعلیق رابرت مالی از سمت نمایندگی ویژه آمریکا در امور ایران، در گزارشی درباره سیاست دولت جو بایدن درباره موضوع احیای توافق هسته ای ایران نوشت: با به سر بردن رابرت مالی در مرخصی اجباری و بررسی مجوز امنیتی او، فصلی در رویکرد دولت بایدن نسبت به ایران به پایان رسید.

جو بایدن مالی را در 28 ژانویه 2021 به این سمت برگزید تا سیاست اشتباه دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا را در خروج از توافق هسته ای(برجام) در سال 2018 جبران کند.

المانیتور نوشت: بایدن به جای گزینه بازگشت به برجام، مالی را موظف به پیگیری توافقی طولانی تر و قوی تر کرده بود که آن موقع با توجه به پیشرفت های ایران در زمینه غنی سازی اورانیوم از سال 2018، و سر رسیدن موعد برخی بندهای غروب در توافق اصلی، ضروری به نظر می رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان دوران رابرت مالی؛ آغاز فصل مذاکراتی جدید میان ایران و آمریکا

پایان دوران رابرت مالی؛ آغاز فصل مذاکراتی جدید میان ایران و آمریکا