مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 22:202023-07-03سياسي

همزمان با عید غدیر رزمایش کمک های مومنانه در البرز برگزار می شود


مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز از برگزاری رزمایش توزیع بسته های کمک مومنانه تا عیدغدیرخم در مناطق کم برخوردار استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد فلاحتکار، مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، عصر امروز در رزمایش توزیع بسته های کمک مومنانه در کمالشهر، گفت: با تلاش و کوشش گروه های جهادی در بسیج سازندگی استانی البرز و تعاملی که به صورت دستگاهی بین نهادهای انقلابی صورت گرفت، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، کمیته امداد و بسیج سازندگی در کنار هم در قالب رزمایش کمک های مومنانه و با استفاده از توان گروه های جهادی بسیج، بسته های کمک مومنانه در بین نیازمندان و افراد کم درآمد استان البرز توزیع می شود.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز گفت: بسته های کمک مومنانه به مناسبت عید غدیرخم، در مناطق کم برخوردار استان، هرروز تا عیدغدیر توزیع می شود.

وی افزود: امروز در اولین روز این رزمایش در شهر کمالشهر با کمک بسیجیان و گروه های جهادی، 450 بسته که بطور میانگین مبلغ هر بسته 1 میلیون تومان است، توزیع و در رزمایش های دیگر در سطح استان از امروز تا روز عید غدیر، روزانه این بسته ها بین نیازمندان در اقصی نقاط استان البرز توزیع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با عید غدیر رزمایش کمک های مومنانه در البرز برگزار می شود

همزمان با عید غدیر رزمایش کمک های مومنانه در البرز برگزار می شود