مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 23:252023-06-22فناوري

کتابخانه دیجیتال تخت فولاد راه اندازی شد


مسئول پژوهش و اطلاعات مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد از طراحی و راه اندازی کتابخانه دیجیتال دومین آرمستان بزرگ جهان تشیع خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مسئول پژوهش و اطلاعات مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد از طراحی و راه اندازی کتابخانه دیجیتال دومین آرمستان بزرگ جهان تشیع خبر داد.

حمید خلیلیان به ایسنا گفت: در راستای تسهیل دسترسی به منابع کتابخانه ای و مطالعاتی و همچنین اسناد و محتوای دیجیتال، سامانه ای با عنوان کتابخانه دیجیتال طراحی و به عنوان بستری به منظور بارگذاریِ محتوا آماده شد.

خلیلیان تصریح کرد: کتابخانه دیجیتال در 6 بخش شامل تخت فولادشناسی، کتب فارسی، مقالات فارسی، عکس ها و کتب مصور، بخش نسخ خطی دیجیتال، اسناد و مدارک سازمانی و معرفی شهدا طراحی شده است.

او کتابخانه دیجیتال را درگاهی جامع و چندرسانه ای برشمرد و ادامه داد: این کتابخانه شامل منابع اطلاعاتی در 5000 فایل و در قالب 2000 رکورد با قابلیت مطالعه آنلاین، جستجو، شنیدن و تماشای فیلم های مستند تخت فولاد است.

خلیلیان کتابخانه دیجیتال را بستری مهم و تأثیرگذار برای شبکه سازی پژوهشی و تحقیقاتیِ حوزه تخت فولاد برشمرد و بیان کرد: اسناد و مدارک بی نظیر و کم نظیر، پژوهش ها و تحقیقات کتاب، مقالات، منابع چندرسانه ای اعم از فیلم، تیزرها، سخنرانی ها، مصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه دیجیتال تخت فولاد راه اندازی شد

کتابخانه دیجیتال تخت فولاد راه اندازی شد