مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 14:482023-07-14حوادث

انهدام چهار باند قاچاق موادمخدر در مرزهای جنوب شرق


مرزداران دلاور کشورمان طی درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در چهار رشته عملیات جداگانه، چهار باند قاچاق مواد مخدر را طی 24 ساعت گذشته را زمین گیر کردند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده مرزبانی گفت: مرزداران دلاور کشورمان طی درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در چهار رشته عملیات جداگانه، چهار باند قاچاق مواد مخدر را طی 24 ساعت گذشته را زمین گیر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار احمد گودرزی اظهارکرد: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران استان سیستان و بلوچستان از فعالیت باندهای بزرگ قاچاق موادمخدر در مناطق مرزی مطلع شدند و با برنامه ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مشخص شد و مرزداران دلاور در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای طرح مهار و کمین های هدفمند، مناطق مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و توانستند طی درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در چهار رشته عملیات جداگانه چهار باند قاچاق مواد مخدر را طی 24 ساعت گذشته زمین گیر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام چهار باند قاچاق موادمخدر در مرزهای جنوب شرق

انهدام چهار باند قاچاق موادمخدر در مرزهای جنوب شرق