مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-19سياسي

مازندران دروازه تجارت با اوراسیا است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تقویت تعاملات استان با کشورهای حاشیه خزر را راهبرد دولت سیزدهم بیان کرد و گفت: مازندران دروازه تجارت با اتحادیه اوراسیا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی ظهر چهارشنبه در جمع کارآفرینان جهادی مازندران افزود: تقویت تعاملات اقتصادی با کشورهای همسایه راهبرد دولت سیزدهم برای رونق اقتصاد است وی با اشاره به اهمیت مازندران در توسعه مناسبات چند جانبه با کشورهای حاشیه دریای خزر افزود: دولت، مازندران را به عنوان دروازه تجاری کشور برای ورود به اتحادیه اوراسیا انتخاب کرد که بیانگر نقش ویژه این استان در عرصه اقتصادی است.

این مسئول با اشاره به اهمیت سفر هیأت تجاری به سرپرستی استاندار مازندران به روسیه اظهار کرد: در این سفر مشکلات عمده تجار مازندرانی در ارتباط با تعاملات اقتصادی با کشور روسیه بررسی و مرتفع خواهد شد.

وی با تاکید بر راهبرد دولت سیزدهم در پیوستن به سازمانهای بین المللی افزود: دولت سیزدهم بدون پیوستن به fatf و برغم فشارهای ناشی از تحریم های ظالمانه آمریکا مسیر پیشرفت کشور را با قدرت طی می کند.

سلگی خاطر نشان کرد: مدیران دولت سیزدهم با روحیه جهادی و کاربست آموزه های انقلابی موجب تقویت هم افزایی و انسجام ملی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران دروازه تجارت با اوراسیا است

مازندران دروازه تجارت با اوراسیا است