مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 18:402023-07-15اقتصادي

مستمری بگیر پشت نوبت در نمین نداریم


رییس سازمان بهزیستی شهرستان نمین گفت: مستمری تمام خانواده های تحت پوشش نمین در این شهرستان برقرار شده و هیچ مستمری بگیر پشت نوبت نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی یعقوبی بعد از ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت فرارسیدن هفته اظهار کرد: به دنبال افزایش کیفیت ارائه خدمات به اقشار تحت پوشش جامعه بزرگ بهزیستی هستیم.

وی ا اشاره به اجرای برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه روستایی در تمام روستاهای شهرستان نمین خاطرنشان کرد: ماهانه به خانوارهای تحت پوشش شهرستان نمین بالغ بر یک میلیارد ریال در هفت بخش کمک هزینه پرداخت می شود.

یعقوبی اقدامات مؤثر اداره بهزیستی شهرستان نمین در ساماندهی مستمری بگیران این شهرستان را یادآور شد و بیان کرد: در حال حاضر هیج تحت پوششی در نوبت دریافت مستمری قرار ندارد و مستمری تمام افراد متقاضی در این شهرستان برقرار شده است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان نمین از واگذاری بیش از 92 درصد خدمات با اعطای یارانه دولتی به مراکز غیر دولتی خبر داد و افزود: مستمری افرادی که به خاطر توانمندسازی برای اشتغال یا ازدواج قطع شده بود در راستای حمایت های بهزیستی و بازپرداخت وام ها مجدد برقرار شده است.

یعقوبی با بیان اینکه از 481 سالمند تحت پوشش بهزیستی شهرستان نمین 55 درصد زنان و 45 درصد مردان تشکیل می دهد، گفت: تعدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستمری بگیر پشت نوبت در نمین نداریم

مستمری بگیر پشت نوبت در نمین نداریم