مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 08:152023-07-09اقتصادي

همه مسئولان باید در راستای بهبود معیشت و افزایش سطح درآمدی مردم تلاش کنند


استان سیستان و بلوچستان یک استان پهناور است، که نیاز به کار مضاعف و شبانه روزی دارد و باید همه مسئولان در راستای توسعه همه جانبه ی استان، - ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: استان سیستان و بلوچستان یک استان پهناور است، که نیاز به کار مضاعف و شبانه روزی دارد و باید همه مسئولان در راستای توسعه همه جانبه ی استان، بهبود معیشت و افزایش سطوح درآمدی مردم تلاش نمایند.

محمد کرمی شامگاه شنبه در نشست شورای مسکن استان اظهار کرد: برنامه ریزی های لازم در زمینه زمان بندی واگذاری اراضی، مهلت ساخت، طراحی و .

باید در طرح نهضت ملی مسکن مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

محمد کرمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای جذب اعتبارات طرح های عمرانی تصریح کرد: تمام اعتبارات باید جذب و تخصیص یافته و به سرعت در پیشرفت طرحها به کار گرفته شود.

وی در زمینه ورود تجهیزات و ماشین آلات برای پیشبرد طرح ها تاکید کرد: مجموعه گمرک یا هر مجموعه و سازمان دیگری نباید مانع پیشرفت پروژه ها گردد.

استاندار سیستان و بلوچستان در زمینه سرعت بخشی در کارها افزود: با توجه به اینکه میدان عمل، زمین ها و سایر تصمیم گیری ها در داخل استان گرفته می شود، اجازه نخواهیم داد؛ دستورالعمل های غیر بومی سبب کندی در پیشرفت طرح ها شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه مسئولان باید در راستای بهبود معیشت و افزایش سطح درآمدی مردم تلاش کنند

همه مسئولان باید در راستای بهبود معیشت و افزایش سطح درآمدی مردم تلاش کنند