مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 19:102023-07-13اقتصادي

11 درصد جوجه ریزی کشور در استان گلستان انجام می شود


رییس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران گلستان از وزیر جهاد کشاورزی خواست تا 10 درصد از نهاده های استان در اختیار رییس سازمان قرار گیرد تا در صورت نیاز از آن استفاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، گل محمد سوخته سرایی رییس هیئت مدیره اتحادیه مرغ داران عصر امروز در جمع مدیران دستگاه های زیرمجموعه جهاد کشاورزی گلستان اظهار کرد:  استان گلستان با بیش از 12 میلیون جوجه ریزی در مقام اول در کشور قرار دارد و تامین کننده گوشت مرغ مورد مصرف 14 استان کشور است.

وی افزود:  امسال در 349 واحد مرغداری گوشتی استان جوجه ریزی انجام شد و بیشترین تولید مرغ در سال جاری  885 تن در یک بوده که این رقم بیشترین تولید در 6 ماهه دوم سال 1401 در 28 اسفند ماه بوده که 980 تن بوده است.

رییس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران گلستان خاطرنشان کرد: 195 میلیون قطعه جوجه ریزی در کل کشور انجام می شود که سهم استان گلستان از آن 11 درصد است.

در این نشست رضا مبصری دبیر انجمن زنجیره های گوشت مرغ کشور در مورد رویکرد و سیاست گذاری های غلط در قیمت گذاری مرغ  از دولت خواست جانب انصاف را رعایت کند و اظهار کرد: دولت با قیمت گذاری نادرست، تولید کننده را مجبور به فروش مرغ به قیمت 52 هزار تومان کرده درحالی که مرغ بین 70 تا 80 هزار تومان و شاید بیشتر به دست مصرف کننده می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 درصد جوجه ریزی کشور در استان گلستان انجام می شود

11 درصد جوجه ریزی کشور در استان گلستان انجام می شود